Amsterdam punct si de la capat

Ca impresie generala un singur lucru nu mi-a placut la Amsterdam. Tarziu in noapte, cate unii intreceau masura – nu stiu daca la bautura sau la altceva – si fie isi desertau continutul stomacului in locuri publice, fie deveneau mai agresivi.

Cat despre ce mi-a placut la Amsterdam, pai, cu ce sa incep?

… mi-a placut atmosfera. Nu stiu daca se datora evenimentului sau asa este mereu, dar pe strazi trona o atmosfera de relaxare, vacanta si libertate.

DSC_0327  DSC_0498

…mi-a placut arhitectura specifica. Mi se pare ca este potrivita pentru canalele orasului.

DSC_0252

… mi-au placut bicicletele presarate peste tot,

DSC_0931

… mi-au placut locuintele de pe canale cu tot cu micile terase si sezlongurile lor

DSC_0299  DSC_0294

DSC_0430 DSC_0437

…. mi-a placut orasul imbracat de sarbatoare

IMG_6281

… mi-au placut coffee shopurile si  plimbarea pe canale,

DSC_0085

Si nu in ultimul rand mi-a placut ca m-a ajutat sa ma desprind de tot si de toate si sa ma relaxez.

Ce trebuie sa stii despre Amsterdam.

….in coffee shop-uri nu se vinde si nu se consuma alcool,

….unde poti consuma alcool nu se vinde niciun fel de ce se vinde in coffee shop,

…..majoritatea coffee shop-urilor si tersaelor se inchid in jur de 1 noaptea,

…..in centru te poti deplasa lejer pe propriile picioare nu ai nevoie de transport in comun,

…. berea lor este mult mai tare asa ca ai grija cata bei,

…. nu prea exista ceea ce se cheama mancarea traditionala olandeza asa ca nu te stradui prea mult sa gasesti,

…. de la aeroport catre oras poti lua trenul,taxi, autobuzul, insa, am citit, ca exista si un vaporas,

… toaletele publice destinate barbatilor sunt mai greu de identificat pentru ca seamana a paravane. Am vazut chiar si mai rau. Doar nistre structuri de gen obelisc care pe fiecare dintre cele 4 laturi aveau  o gaura destinata satisfacerii acestei nevoi primare.

… la muzeul Van Gogh este intodeauna coada mare la bilete, insa un pic in jos pe strada este muzeul diamantelor, iar acolo sunt doar cateva persoane si se vand bilete pentru toate muzeele,

… nimic nu cred ca ii mai poate surprinde pe locuitorii acestui oras in materie de hetero sau homosexualitate,

….asteapta-te sa ploua pentru ca ploua mult in acest  colt al Europei. Noi am fost norocosi si nu  a plouat decat intr-o singura dupa-amiaza.

DSC_0338

3 gânduri despre &8222;Amsterdam punct si de la capat&8221;

  1. La partea cu “Ce trebuie să știi despre Amsterdam” pot să mai spun că:
    … în Amsterdam găsești cele mai frumoase peisaje de noapte.
    A fost o placere să mă plimb noaptea pe marginea canalelor, exceptând zona “Cartierului Rosu”.

Lasă un răspuns

