Primul an

Astazi se implineste un an decat cand  am postat aici primul articol. Acum sunt 60 de toate si mi-a facut placere sa lucrez la fiecare dintre ele.

Asa  ii cum spune si numele acesta este un blog pentru sufletul meu, iar sufletului meu ii place sa scrie despre locurile pe care le-a cutreierat si spera ca va face placere sa cititi si sa priviti si ca articolele va ofera informatii utile in calatoriile voastre.

Va multumesc tuturor pentru timpul acordat citirii articolelor sau vizualizarii fotografiilor.

Iubesc acest blog insa timpul pe care il am la dispozitie sa scriu, sa sortez fotografii, sa postez, sa popularizez ceea ce scriu este extrem de limitat. Mi-as dori sa-i pot dedica mai mult timp.

china (1188) (Copy)

Totodata, imi doresc sa am ce sa va povestesc ani buni de acum incolo si, mai mult, imi doresc ca toate celelalte lucruri din viata mea sa-mi lase mai mult timp pentru scris.

Si voua va doresc sa vedeti toate locurile care va incita! Si sa nu lasati pe nimeni sa va spuna ca sunt 50 de locuri de vazut in viata asta, ca exista un top a locurilor pe care nu ai trait daca nu le-ai vazut si alte asemenea prostii. Exista o singura regula de urmat, mergeti unde va face placere, dar aveti grija sa fie o experienta cat mai autentica ca sa ramana cu voi.

La multi ani! Si va multumesc!

 sy (300)

6 gânduri despre &8222;Primul an&8221;

Lasă un răspuns

